Merry Christmas+Happy Birthday Louis+Thank you+Season II

Sziasztok Drága Olvasók!

Először is nagyon boldog, békés karácsonyt kívánok mindenkinek! Remélem, mindenki az egész családja körében, hangulatosan tudja megünnepelni ezt a pár napot, sok-sok szép (1D-s) ajándékot kap és sok szép dologgal lepi meg a hozzátartozóit.

Másodszor pedig emellett a szép ünnep mellett ne feledkezzünk el a mi Mókamesterünkről, Louis-ról, aki ma ünnepli már a 22. születésnapját! Szóval, sok boldog szülinapot, Lou! <3

Két napja érkezett meg az első évad záró fejezete - remélem már mindenki olvasta -, ezért szeretnék egy kis köszönetet mondani összefoglalni ezt a majdnem egy évet. 2013. január 8-án került fel az első rész erre a blogra. Akkor álmodni sem mertem arról, hogy ekkora sikereket fog elérni. Már említettem, hogy szombaton értük el a 200 ezer oldalmegjelenítést. Igazából először nem is értettem, hogy most csak káprázik a szemem vagy csak valami rendszerhiba történt, ezért frissítettem és tovább néztem, de a szám nem változott, sőt csak még emelkedett. Emellett pedig az oldal már 227 rendszeres olvasót és Bloglovin'-on 178 követőt számol, az eddig érkezett 647 csodálatos kommentet, amik közül van amelyik csak pár szavas, de van kisregény hosszúságú is, viszont én egytől-egyig mindnek nagyon örülök! :)) A facebook csoportban pedig már 112-en vagyunk és még szívesen várjuk a belépőket.
Ezek csak mind számadatok, amik mellett még meg sem említettem az a sok szeretetet és biztatást, amivel elhalmoztatok minden egyes rész után/napon! Tudom, sokszor mondtam már, de nélkületek ez a blog már sehol sem lenne és ezt sosem fogom tudni meghálálni nektek! Köszönök mindent! <33


Végül pedig pár szó a második évadról. Sokkal jobban fogadtátok a befejezést, mint én azt vártam, nagyon örülök, hogy nem csalódtatok bennem és, hogy továbbra is velem tartotok! :)) A második évad még sok-sok történést tartogat magában, lesz egy csomó sírás és dráma a szomorú történetet kedvelőknek, de emellett viszont a boldog, romantikus részekben sem lesz hiány, ígérem! :)) Hogy Ashlyn betegsége milyen végkimenetelű lesz azt nem árulhatom el, mert azzal lelőném a poént és nagyon a nyelvemen van, de inkább nem árulok el semmit! :))

Nálunk mindjárt kezdődik az ajándékozás és gyertyagyújtás utána pedig az ünnepi vacsora, szóval én most megyek is, de még egyszer nagyon boldog karácsonyt kívánok minden drága Olvasómnak! <3
xx, Csakegylány