54. fejezet: A diagnózis (évadzáró)


Lassan, rebegve nyitottam fel pilláimat és rögtön azokkal a csodálatos, csillogó, smaragdzöld szemekkel néztem farkasszemet, amik pillantásától minden alkalommal elolvadok. Halványan elmosolyodtam, de Harry csak aggódó tekintettel vizslatta arcomat, mire jókedvem azonnal el is tűnt. Kicsi közelebb húzódtam hozzá és egy lágy reggeli csókot leheltem puha ajkaira, hogy elűzzem rosszkedvét. Mikor elhúzódtam, elégedetten vettem észre egy apró mosolyt szája sarkában. 
- Hogy érzed magad? – kérdezte összeráncolva homlokát. 
- Jól vagyok, teljesen jól – válaszoltam őszintén. A tegnapi rosszullétem, teljesen elmúlt, egy kissé gyengének éreztem magam, de hasam már nem fájt és hányingeremnek is nyoma veszett. 
- Be kéne menned a kórházba – tanácsolta. – Elkísérlek, csak vizsgáltasd meg magad. Aggasztanak engem ezek a rosszullétek. 
- Szerintem erre semmi szükség – ellenkeztem. – Szerintem csak elkaptam valami vírust, de már átment rajtam és teljesen jól vagyok – bizonygattam. 
- Remélem, hogy igazad van – sóhajtott fel és homlokán a ráncok ég mindig nem simultak ki. 
- Eltúlzod a dolgot – mutattam rá.
- Csak nem szeretném, hogy bajod essen – vallotta be lágyan, szemeimbe nézve. 
- Nem kéne ennyit aggódnod! – simítottam végig kezemmel az arcán. – Már semmi bajom, rendben?
- Hiszek neked, de ígérd meg nekem, ha megint rosszul leszel, akkor elmész a kórházba. Nem is! Ha újból előfordul a tegnapi, akkor én magam tuszkollak be a kocsiba és viszlek egy kivizsgálásra! – szögezte le. 
- Rendben, ebben megegyezhetünk – bólintottam. Egy apró puszit nyomtam még az arcára, majd kipattantam az ágyból. Gardróbomba siettem és sietősen kiválasztottam pár ruhát, majd a fürdőbe mentem. Felöltöztem és kifésültem a hajam, viszont sminket most egyáltalán nem tettem fel, mivel csak haza megyek. Visszasiettem a hálóba, hogy még elköszönjek Harrytől. A Göndörke már ült az ágyon, de még mindig nagyon álmosan meredt maga elé.
- Hova mész? – húzta fel a szemöldökét.
- Apáékhoz – válaszoltam egyszerűen és leültem mellé. – Haza megyek, tegnap megbeszéltük, emlékszel? – kérdeztem és kezeimet az övébe csúsztattam.  
- Persze, emlékszem – bólintott és egy puszit lehelt kézfejemre. – Viszont jelen pillanatban nagyon rossz ötletnek tartom - vallotta be.
- Miért mondod ezt? – értetlenkedtem.
- Pihenned kéne – tanácsolta.
- Ne, Harry, ne kezdjük újra! – nyafogtam. – Minden rendben van. Én teljesen kipihent vagyok, de neked még az ágyban kéne maradnod – utaltam a sötét karikákra a szeme alatt. – Mennyit aludtál az éjjel? – kérdeztem és kezemet kihúztam övéből, de csak azért, hogy az arcára helyezhessem és megsimogathassam puha bőrét, mire belepuszilt a tenyerembe.
- Nem tudom – vonta meg a vállát. – Nem valami sokat. Olyan 3-4 órát.
- Akkor én megyek is! Te pedig aludj! – parancsoltam rá.
- Hiányozni fogsz – nyafogta.
- Csak pár utcával leszek távol tőled.
- Az nem elég? – nevetett fel szomorúan.
- Ne csináld, mert a végén itt maradok – mosolyodtam el. – Aludd ki magad, aztán pedig hívj fel és bármikor át is ugorhatsz hozzánk, ha van kedved – ajánlottam. – Legkésőbb holnap reggel találkozunk a show előtt – nyugtattam meg.
- Egész nap aggódni fogok érted – vallotta be. – Ne felejtsd el, amit ígértél, rendben? Ha rosszul vagy szólsz és elviszlek az orvoshoz.
- Nem lesz baj, de megegyeztünk - bólintottam, csakhogy végre megnyugodjon. - Ideje lenne mennem! - álltam fel. 
- Ha bármi gond van, csak szólj, be lesz kapcsolva a mobilom - biztosított. 
- Rendben - forgattam meg a szemem túlzott aggódásán. Lehajoltam hozzá és egy lágy csókot leheltem ajkaira.
- Vigyázz magadra... - suttogta a számban. 
- Hiányozni fogsz - vallottam be és újra lecsaptam ajkaira. 
- Szeretlek - suttogta.
- Én is szeretlek - válaszoltam és felegyenesedtem. - Majd találkozunk! - köszöntem el tőle nagy nehezen és kisétáltam a szobából. Nem akartam akár csak egy percre elválni tőle, de már nagyon hiányzott a családom is és tudtam, hogy én sem lóghatok örökké az ő nyakán, hiszen neki ott vannak a barátai és ez most  egy jó alkalom, hogy találkozhasson velük. 
A konyhába siettem és egy almát vettem ki a hűtőből reggeliként. Már indultam is volna a kocsimhoz, mikor hirtelen visszafordultam és gyorsan készítettem Harrynek pár szendvicset arra az esetre, ha alvás után megéhezne. Még ittam egy pohár tejet és írtam egy sms-t Sarah-nak, hogy találkozzunk nálunk, majd már ténylegesen elindultam. A lépcső mellett elsétálva éreztem, hogy valami vonz felfelé Harryhez, de arra gondoltam, hogy egy nap múlva ilyenkor megint együtt leszünk. Talán másoknak furcsa lehet ez a ragaszkodás, hogy pár percet alig bírunk ki egymás nélkül, de jobban belegondolva nem is olyan különös ez. Hiszen mióta a barátomnak mondhatom őt, azóta szinte egy percre sem szakadtunk el egymástól, kivéve persze Harry svájci kis kiruccanását, amit még be sem pótoltunk. 
Autóval pár perc alatt hazaértem és mosolyogva hajtottam fel az ismerős kocsifelhajtóra. 
- Sziasztok! Megjöttem! - kiabáltam el magam, mikor az előszobába értem és rendezetlenül ledobtam a cipőimet, amiért előre tudtam, hogy még ki fogok kapni Dorotától. 
- Ashlyn? - jött ki az előszobába házvezetőnőnk csodálkozó szemekkel. 
- Dorota! - kiáltottam fel és boldogan megöleltem. 
- Ó, Ashlyn! Már vagy ezer éve nem láttalak! Úgy örülök, hogy végre hazajöttél! - örvendezett. 
- Én is! Annyira hiányoztatok már nekem! - vallottam be mosolyogva. 
- Na, gyere csak! - hívott beljebb. - Nem vagy éhes? Reggeliztél már? Készítsek neked valamit? Esetleg egy szendvicset vagy rántottát? - rohamozott meg kérdéseivel. 
- Nyugi, Dorota! - nevettem el magam túlbuzgóságán. - Rendben vagyok, már reggeliztem - biztosítottam. Beljebb léptem a konyhába, ahol édes kisöcsém éppen egy tál müzlit fogyasztott el. 
- Ashie! - kiáltott fel boldog, mikor meglátott. 
- Szia, Nagyfiú! - emeltem ki etetőszékéből és egy szoros ölelésbe vontam. Percekig szorongattam a picit és számtalan puszit leheltem puha arcára, majd hagytam, hogy folytassa reggeliét. – Apa merre van? – kérdeztem kíváncsian miközben leültem egy székre és mosolyogva figyeltem kisöcsémet.
- Még alszik – válaszolta Dorota. – Tegnap későn jött meg egy megbeszélésről – tette hozzá. – Felébresszem neked? Biztosan örülne, ha megtudná, hogy hazajöttél.
- Már nem kell! – hallottam meg apa reggeli dörmögő hangját. Kócos hajjal, még pizsamában csoszogott be a konyhába. – Mi az, csak nem hazajött az elveszett bárány? – nézett rám szúrósan és egy bögrébe kávét öntött magának.
- Jaj, apa, ugye nem a múltkori miatt vagy még mérges? – néztem rá nagy boci szemekkel.
 - Miért is lennék mérges? Nem látom a lányomat hetekig, majd, mikor végre hazajön, szinte azonnal elrohan, pedig megígérte, hogy végre együtt töltünk egy kis időt. – Régen mennyire örültem, volna, ha apa velem akar lenni és most végre megkaptam, amire annyi ideje vágyakoztam: apa szeretetét.
- Minden nap láttál a stúdióban és különben is, vészhelyzet volt! – védekeztem rögtön.
- Vészhelyzet? Na, persze! Milyen vészhelyzet történhet egy 18 éves lány életében? – kérdezte sértődötten.
- Hosszú történet, de röviden annyi, hogy Harry Niall bulija után eltűnt. Napokig nem adott magáról életjelet, aztán tegnapelőtt felhívott, hogy részegen elrepült Svájcba – vázoltam fel a történetet címszavakban. Apa kikerekedett szemekkel bámult rám, csak azt reméltem, hogy a kezében lévő kávéját nem ejti el.
- És most mi van vele? Itthon van már? – kérdezte még mindig megdöbbenve.
- Persze, azért rohantam el múltkor, mert épp akkor érkezett haza – válaszoltam.
- Hát ezt nem hiszem el! Egyszer nem vagyok ott és egy másik országban kötnek ki! Mi lesz ezek után? Ezentúl az ágyuk mellé is állítsak biztonságiakat? De, hogy ezt nem fogja ilyen egyszerűen megúszni az biztos! Majd elbeszélgetek én a fejével! – akadt ki kissé és idegesen fel-le járkált a konyhában. – Különben is, én erről miért nem tudtam? – nézett rám megrovóan.
- Mert nem akartunk, hogy fölöslegesen aggódj – vontam meg a vállam. – Na, szent a béke? – mosolyogtam rá halványan. Bosszúsan megcsóválta a fejét, de szemében ekkor már láttam, hogy nyert ügyem van.
- Rendben van. Szent a béke – bólintott és helyet foglalt mellettem. Egy cuppanós puszit nyomtam az arcára, mire elmosolyodott és maga elé vett egy szendvicset reggeliként. Ebben a pillanatban megszólalt a csengő, mire Dorota már pattant is és az előszobába sietett. – Hagyd, Dorota, majd én! – állítottam le. – Biztosan Sarah lesz az, megbeszéltem vele, hogy itt találkozunk – magyaráztam. Az ajtóhoz siettem és gyorsan kinyitottam azt. Ahogy vártam is, a küszöbön Sarah állt nagy mosollyal az arcán és rögtön a nyakamba vetette magát. Felnevettem és én is átöleltem őt.
- Na, végre csajszi! Már olyan rég nem találkoztunk! – visítozott.
- Igen, mikor is utoljára? Tegnap előtt? – kuncogtam fel.
- De akkor nem tudtunk beszélgetni, mert teljesen el voltál foglalva Bodri eltűnésével – vádolt meg.
- Na, gyere, akkor menjünk a szobámba és pótoljuk be! – hívtam a lépcső felé.
- Rendben, úgy is annyi mondanivalóm van!

Órákon keresztül, szinte megállás nélkül beszélgettünk és beavattuk egymást az elmúlt napokba. Én elmeséltem neki, hogy mennyire szerelmes vagyok Harrybe és természetesen a tegnapi csodálatos kirándulást a kis vízesésnél sem hagytam ki. Sarah pedig alig bírta befejezni az áradozást Niallről és kissé elpirulva bevallotta, hogy úgy érzi, szereti őt. Szinte minden idejüket együtt töltik és alig tudnak elszakadni egymástól. Valamint elmesélte azt a romantikus gyertyafényes vacsorát, amit Niall szervezett neki. Egyelőre Sarah nem akarja felvállalni kapcsolatukat, habár Niall nagyon az őszinteség mellett van, de megérti Sarah-t, ezért még egy darabig tagadják, hogy lenne is köztük valami, bár igazából már szinte mindenki tudja, hogy együtt vannak. Én is próbáltam rávenni legjobb barátnőmet, hogy ne tagadjanak tovább, nem azt mondtam, hogy írják ki twiterre, vagy adják le egy újságírónak, hogy járnak, csak legalább ne tagadjanak tovább. Egyelőre Sarah hajthatatlan, de még rajta vagyok a dolgon.
Fél tizenegy körül Dorota kopogtatása szakította félbe csacsogásunkat.
- Nem szeretnék zavarni, csak most lett kész a süti, esetleg nem kértek? – kukkantott be az ajtón.
- Csokis süti? – kérdezte Sarah rögtön.
- Igen az - bólintott Dorota mosolyogva. 
- Akkor én kérek! - kiáltott fel Sarah lelkesen.
- Ashlyn? - nézett rám Dorota kérdőn. 
- Én nem igazán vagyok éhes - ráztam meg a fejem. 
- Rendben, akkor felhozok Sarah-nak egy tányérral - bólintott és már el is tűnt. 
- Mi van veled, Ash? - nézett rám Sarah furcsán. - Ez a kedvenc sütid és még sosem hallottam a szádból, hogy nem vagy éhes. 
- Nem tudom, most valahogy nem kívánom - vontam meg a vállam közömbösen. 
- Te fogyókúrázol? - kerekedtek el a szemei, én pedig a ledöbbenéstől szóhoz sem jutottam, ezért Sarah folytatta. - Ha a Bodri kényszerít rá, esküszöm, hogy kinyírom. Te így vagy tökéletes és, ha ő ezt nem...
- Állj le, Sarah! - szakítottam félbe. - Semmi ilyesmiről nincs szó. Meg vagyok elégedve magammal, vagyis jelen pillanatban időm sincs ilyeneken gondolkodni, Harryt pedig ne is próbált belekeverni, mert semmi baja nincs az alakommal, legalább is egyelőre még nem említett ilyesmit. Csak egyszerűen nem vagyok éhes - nyugtattam meg. Igazából sosem volt gondom a testemmel, szerencsésnek mondhattam magam, mert anya tökéletes alakját örököltem apa pocakja helyett. Nem voltam tökéletes, de mindig azon voltam, hogy elfogadjam magam. Sarah pár percig gondosan fürkészte az arcomat, majd feladta és tekintete ellágyult. 
- Rendben, hiszek neked - sóhajtott fel. Ebben a pillanatban Dorota lépett be a szobába egy púpozott tányér csokis sütivel, majd mikor elhelyezte azt az éjjeliszekrényen, rögtön magunkra is hagyott minket. Hirtelen megcsapott a süti édes illata, de most valahogy nem éhes lettem tőle, hanem émelyegni kezdett a gyomrom. Felpattantam az ágyról és a fürdőbe siettem nem is foglalkozva Sarah szólongatásával a hátam mögött. Szédelegve a mosdónak támaszkodtam, de mivel nem volt semmi a gyomromban, így a hányást most elkerültem. Habár az émelyítő illat megszűnt, még mindig hányingerem volt. Egy kis vizet fröcsköltem az arcomba és éreztem, hogy pár perc múlva rosszullétem csillapodni kezdett. Ekkor lépett be Sarah kopogás nélkül a fürdőbe és rám szegezte aggódó tekintetét, de nem szólt egy szót sem. 
- Mielőtt megint elkezdenéd, nem, nem vagyok bulimiás - szólaltam meg először én nevetve, de ő nem csatlakozott hozzám, ezért gyorsan megkomolyodtam. - Jól vagyok - bizonygattam. 
- Nekem nem úgy tűnik - csóválta meg a fejét tele aggódással a szemébe. - Nem eszel és látható egy csomót fogytál, most pedig rosszul lettél. Én szeretnék hinni neked, de...
- Nagyon rossz helyen tapogatózol - szakítottam félbe. - De valami nincs rendben velem mostanában - sóhajtottam fel és ráültem a vécé fedelére. - Az elmúlt napokban többször is rosszul lettem, volt, hogy hánytam, tegnap még lázam is lett. Eddig azt hittem, hogy csak elkaptam valami vírust, de most már kezdek én is kételkedni - mondtam tanácstalanul. 
- Tudom, elég személyes, meg kell kérdeznem, hogy esetleg nem lehetsz terhes? - kérdezte félve reakciómtól. 
- Tessék? - esett le az állam. 
- Elég hasonlóak a tüneteid, de persze ez nem jelent semmit - védekezett rögtön. - Mikor voltatok együtt utoljára "úgy" Bodrival? - Meglepett a kérdése, de nem volt kellemetlen válaszolnom rá, hisz ő mégis csak a legjobb barátnőm, mintha a nővérem lenne. Gyorsan átfuttattam a dolgot magamban. 
- Hát tegnap elmaradt a dolog, mert nem voltam jól. Múlt hét szombaton jött Noel, vasárnap utaztunk el Holmes Chapelbe, szóval pont egy hete - Egy apró mosoly ült ki arcomra visszagondolva arra a csodálatos éjszakára, a tökéletes vacsorára, minden csókra és érintésre. 
- Akkor elvileg semmi akadálya - vonta le a következtetést Sarah. 
- De mi védekeztünk! - ellenkeztem kitartóan. 
- Te is tudod, hogy az sosem teljesen biztos - mutatott rá. - Viszont még azt sem állíthatjuk biztosra, hogy tényleg terhes vagy, szóval legjobb lenne minél előbb megbizonyosodni az ellenkezőjéről. 
- Igazad van - sóhajtottam fel újra. - De akkor most mit kéne tennem? Csináljak meg egy tesztet? 
- Szerintem inkább rögön menj el a kórházba - ajánlotta. - Ezek a tesztek nem mindig biztosak és, ha kiderül, hogy nem is vagy terhes, akkor legalább ki tudják deríteni, hogy mi is a bajod, mert valami nincs rendben veled. 
- Rendben, akkor még a héten elmegyek a kórházba - álltam fel. 
- A héten? Minek ezt halasztani? Menj el még ma! 
- Ma? - húztam fel a szemöldököm. 
- Hát persze! - bólintott egy nagyot. - Nekem különben is ebédre kell mennem Horan-nel pár perc múlva. Utána pedig átjövök, akkor remélhetőleg már többet fogunk tudni és kitaláljuk, hogy hogyan tovább! 
- De... - kezdtem volna tiltakozni, mikor már félbe is szakított. 
- Semmi de! Készülődj és indulás! - parancsolta meg. Tulajdonképpen igaza volt, nincs értelme húzni a dolgot, én is sokkal nyugodtabb leszek, ha már tudom az eredményt, mert most Sarah igen jól elültette a bogarat a fülembe.
- Rendben, igazad van - bólintottam beleegyezésül.

Az utcákon nem volt túl nagy a forgalom szerencsére, így gyorsan a kórházba értem. Kicsit rosszul éreztem magam, amiért megint ott kellett hagynom apáékat, de megígértem, hogy már együtt fogunk vacsorázni. A kórházban sem voltak túl sokan, ezért alig pár perc várakozás után már sorra is kerültem. Bevallom, lábaim remegtek az idegességtől. 
Nem akartam terhes lenni. Imádom a gyerekeket, majd egyszer szeretnék egy tucatot, azt hiszem, ebben az is közrejátszik, hogy szinte én neveltem fel kisöcsémet, de még csak 18 éves vagyok. Nem állok készen egy saját kisbabára. A másik oldalon pedig ott van Harry. Ha tényleg kiderülne, hogy várandós vagyok, nem is tudom, hogy mondanám el neki. Csodálatos apa lenne belőle, hiszen nagyon jól bánik a gyerekekkel, minden pici szereti őt, de most még nem tudnék úgy gondolni rá, mint egy apukára. Csak őt tudom elképzelni, mint leendő gyermekeim apja, de még nem most. Harrynek szüksége van még arra, hogy élvezze az életet, bulizni járjon. Karrierje a bandában egyre magasabbra ível egy kisbaba csak tökre tenné az életét és minden bizonnyal a kapcsolatunkat is. 
Gombóccal a torkomban ültem le az orvossal szemközti széken. 
- Dr. Jackson vagyok - nyújtotta felém barátságosan a kezét az ötvenes évei elején járó, már kissé őszülő doki. 
- Ashlyn Higgins - fogtam vele kezet. 
- Akkor Miss Higgins milyen panaszai vannak? - mosolygott rám biztatóan, biztosan megérezte szorongásomat. 
- Hányás, étvágytalanság, hasfájás gyengeség, tegnap este lázam is volt, meg fogytam mostanában pár kilót - válaszoltam.
- Mikor jelentkeztek önnél először ezek a tünetek?
- Csak pár napja. 
- Meg kell kérdeznem, hogy aktív nemi életet él? - kérdezősködött tovább.
- Igen, van barátom - válaszoltam a számomra kellemetlen kérdésre. 
- Rendben, akkor érdemes lenne elvégezni egy ultrahangot - mondta, majd felállt és egy fehér lepedővel beterített kórházi ágyhoz sétált.
- Maga szerint terhes vagyok? - kérdeztem remegő hangon, miközben követtem őt. 
- Feküdjön le, kérem, és húzza fel a pólóját - utasított, mire megtettem kérését. - Még nem mondhatok semmi biztosat, de a terhesség sok tünetet megmagyarázna. Ez most egy picit hideg lesz! - figyelmeztetett és valami hűvös zselét nyomott meztelen hasamra, mire libabőrös lettem. - Jól érzem, hogy nem igazán örülne a terhességnek? - törte meg a csendet egy kis idő után Dr. Jackson, aki ekkor egy műszerrel kezdte el kenegetni a zselét a hasamon, mire az ágy melletti minotir fekete-fehér képe mozogni kezdett. 
- Még csak 18 éves vagyok, azt hiszem, kicsit fiatal lennék az anyasághoz - mondtam a plafont bámulva. 
- És a barátja? Ő mit szólna egy babához? 
- Nem hinném, hogy oda lenne az ötletért. Még csak pár hónapja vagyunk együtt és a munkája miatt sem lenne éppen szerencsés - magyaráztam és hangomból egyértelműen kihallatszódott a kétségbeesés. 
- Akkor megnyugodhat, mert nincs szó terhességről - szólt hirtelen. 
- Hála Istennek - sóhajtottam fel és megkönnyebbülve ellazultak eddig feszes izmaim. Viszont Dr. Jackson arca inkább mutatott aggódást, mint megkönnyebbülést. Homlokát összeráncolva tanulmányozta tovább a monitort szemüvege mögül. - Baj van? - kérdeztem kíváncsian. 
- Öhm... Azt hiszem, újabb vizsgálatokat kéne elvégeznünk - tanácsolta gondterhelt arccal és felállt, majd a kezembe adott egy kis papírtörlőt, amivel letakarítottam zselétől ragacsos hasamat. 
- Miért? Mi a baj? - kérdeztem és én is felálltam. 
- Egyelőre nem tudok semmi biztosat, ezért nem is szeretnék találgatásokba bonyolódni, de elküldöm még egy-két vizsgálatra, azok után már többet tudok majd mondani - válaszolta és egy papírt írt. - Kicsit megsürgetem a laborosokat, hogy még ma meglegyen az eredmény, csak ezt vigye magával - nyomta a kezembe a borítékot. - Menjen és pár óra múlva újra itt találkozunk és megbeszéljük az eredményeket. 
- Rendben - bólintottam és kiindultam a vizsgálóból. 

Másfél óra már szerintem az összes elképzelhető vizsgálaton átestem, így már csak a folyosón, egy széken ülve várakoztam. Két érzés kavargott bennem. Egy részről megkönnyebbültem, hogy nincs szó terhességről, viszont folyamatosan Dr. Jackson gondterhelt arca lebegett a szemem előtt. Talán talált valamit, akit én nem láthattam, vagy csak túlságosan is alapos és ezért kellett órákig vizsgálatról vizsgálatra szaladgálnom?
Már vagy fél órája csak várakoztam Dr. Jackson vizsgálója előtt, mikor megszólalt a telefonom. Kivettem a telefonom a táskámból és elmosolyodtam, mikor a képernyőn Harry nevét pillantottam meg. 
- Szia! - fogadtam a hívást. 
- Helló! - köszönt rekedtes hangján, mire jóleső borzongás futott végig a gerincemen. - Hogy vagy? - kérdezte rögtön. 
- Jól - válaszoltam röviden. 
- Nem lettél ma megint rosszul? - kérdezte kis aggódással a hangjában. 
- Nem - hazudtam rögtön. -  Velem minden rendben. - Utáltam hazudni neki, de nem akartam, hogy feleslegesen aggódjon, főleg, hogy még én sem tudom az eredményt. Majd, ha megtudom, hogy mi is pontosam a bajom, akkor beszélek vele. - Hogy aludtál? - kérdeztem megváltoztatva témát. 
- Mint a bunda! - mondta és hallottam a hangján, hogy mosolyog. - Köszönöm a reggelit! 
- Nincs mit – mosolyodtam el. – Mit tervezel mára? – érdeklődtem.
- Elmegyek vacsorázni pár barátommal – válaszolta. Ebben a pillanatban egy nővér lépett ki Dr. Jackson vizsgálójából és nevemet szólította.
- Akkor érezzétek jól magatokat! Nekem viszont most mennem kell, mert játszótérre megyünk Adammel, de még este beszélünk, rendben? – próbáltam gyorsan lezárni a beszélgetést.
- Rendben, majd még hívlak! – ígérte. –Szeretlek!
- Én is téged! – mondtam és kinyomtam a telefont. Kissé idegesen mentem be a vizsgálóba. A Doki az asztala mögött ült és papírokat tanulmányozott, gondolom a leleteimet, de gondterhelt arca ismét megijesztett.
- Á, Miss Higgins! – nézett fel rám, mikor leültem vele szemben. – Megjöttek az eredmények.
- És mi van bennünk? – kérdeztem gombóccal a torkomban.
- Sok vizsgálatot elvégeztünk és még semmi sem biztos, de… - kezdte a szokásos beszédet, mikor leállítottam.
- Ne, kérem, nem kell a kertelés! Csak kérem, mondja meg, hogy mi bajom van! – kérdeztem remegve, mert éreztem, hogy a következő szavaknak nem fogok örülni.
- Sajnálom, Miss Higgins, de az ön szervezetében rosszindulatú daganatot diagnosztizáltunk…

Hát akkor itt lenne vége az 1. évadnak! :)) Sietek, ezért nem is szeretnék most sokat beszélni, csak annyit, hogy tegnap túlléptük a 200 ezer oldalmegjelenítést, amit nagyon köszönök nektek! A legjobb szülinapi ajándék! :))
Egy 1-10-es skálán mennyire vagytok mérgesek rám? Kérlek, ne utáljatok ezért a befejezésért, megpróbálom belőle a legjobbat kihozni, ígérem!
Holnap hozok egy kis összefoglalót a blogról, abban lesz egy kis információ a második évadról is!
És légyszi, tényleg ne haragudjatok!
xx, Csakegylány