Sajnálom...

Annyira szégyellem magam, amiért így megvárakoztatlak benneteket a következő fejezettel. Már nekiálltam, de biztosan nem végzek vele estig, holnap pedig elkezdem a kötelező közösségi munkát, és a barátnőmnél alszok majdnem egy egész hétig. Ott pedig nem az lesz az első dolgom, hogy blogot írjak, remélem, megértitek. De mindegy is, a lényeg, hogy minden ígértem és igyekezetem ellenére nem lesz ma 25. fejezet. Nagyon röstellem a dolgot, és őszintén sajnálom, de ismertek, és tudjátok, hogy nem szoktam késni, főleg nem heteket, de ez most sajnos így jött ki. De ígérem, hogy amint hazaérek, befejezem a részt, és azonnal kirakom, a nyár többi részében pedig csak úgy gyártom majd nektek a fejezeteket. Remélem, hogy megértitek, mert én tényleg nagyon-nagyon-nagyon sajnálom!

További jó szünetet és szép nyarat kívánok!

xox, Csakegylány